Garancia
Garanciális feltételek 
	HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
	
	Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
	
	Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók 
magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a 
szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta 
garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető 
legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy újra tudjuk 
cserélni, ha a szakszerviz úgy dönt!
	
	A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új 
termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási
 időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a 
számla és a jótállási jegy dátuma.
	    
	A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül 
észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett
 a gyártó.
	  
	Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
	
	-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
	-    A  nyugta vagy számla egy példánya
	-    A cégünk által kiállított jótállási jegy
	-    A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI JÓTÁLLÁSI JEGY
	Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 
	
	A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a
 cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki
 intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok 
betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje
 jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az
 időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
	
	A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek 
meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem 
rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés 
következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése
 miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény 
alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a
 termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
	
	Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), 
gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb 
információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a
 szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a 
termék azonnali cseréjét.
	
	Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében 
történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali 
cserét biztosítunk.
	
	Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor 
Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének 
ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás 
cseréjét.
	
	A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával 
együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell 
eljárni.
	    
	Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
	
	A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
 Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy 
anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó,
 akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  
	
	Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, 
beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a 
szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
	
	Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem 
került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt 
érdeklődjön emailben a webshop@nonoart.hu címen.
