Garancia
Garanciális feltételek
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók
magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a
szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta
garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető
legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy újra tudjuk
cserélni, ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új
termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási
időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a
számla és a jótállási jegy dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül
észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett
a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
- A cégünk által kiállított jótállási jegy
- A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI JÓTÁLLÁSI JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a
cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki
intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok
betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje
jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az
időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek
meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem
rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés
következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése
miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény
alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a
termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó),
gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb
információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a
szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a
termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében
történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali
cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor
Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének
ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás
cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával
együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell
eljárni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy
anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó,
akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből,
beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a
szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem
került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt
érdeklődjön emailben a webshop@nonoart.hu címen.