Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van
választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a
kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.
Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba”
gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés”
gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett
termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt
leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra
és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak
is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha
megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét,
leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni
őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége
van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni,
új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar
vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a
korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új
vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz
szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi
vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli
vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő
lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes
átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, OTP
bankkártyás fizetés, banki átutalás, készpénz, csekkbefizetés). Ha
egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez
kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink
a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a
termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák,
azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A
szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése
előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél
vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba
felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új
adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a
megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a
szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden
rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a
rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés
beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.
Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy írjon emailt
a webshop@nonoart.hu címre.
Fizetési feltételek
Áruházunkban
lehetőség van banki átutalásra, OTP BANK biztonságos rendszerén
keresztül történő bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő
fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel
együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény
kézbesítőjének.
Bankkártyás fizetés
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Részletesen ide kattintva tájékozódhat!
Szállítás
Szállítási módok: Termékeink házhozszállítását postai úton, futárszolgálattal, vagy saját szállítással oldjuk meg.
Kiszállítási idő: A
forgalmazott termékek csak kis része van raktárunkon a széles
termékválaszték miatt. A gyártóktól kapott visszajelzés után tudjuk
jelezni a várható szállítás pontos időpontját. A gyártói importőrök
készlete is véges, ezért előfordulhat akár több hetes szállítási idő is.
Javasoljuk vásárlás előtt érdeklődjön elérhetőségeinken az aktuális készletről illetve a várható beérkezésről.
Szállítási
díjak: Amennyiben a vásárlás értéke meghaladja a 25 000 Ft-ot a
házhozszállítás díjtalan, egyéb esetben 1200 Ft-ért szállítunk házhoz.
Kizárólag Magyarország területén szállítunk házhoz.
A szállítástól elállás
Ha
a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti,
mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a
megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a
megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A
megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról,
hogy nagykorú.
Személyes átvétel :
Nonoart Kft raktára, 2225 Üllő, Pesti út 199-201.
telefonszám: +36 (20) 625 1330
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
A visszaküldés költsége a megrendelőt terheli.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A
szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban
megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést
iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A
megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül
elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve
gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a
megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az
elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő
viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával
kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb
költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem
rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az
elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra
eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett,
amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy
visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy
hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a
kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül
ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően
keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal
biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény
kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell
tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért
felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására
vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti
Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A
leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában
marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új”
tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést
követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A
2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló
felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés
felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló
között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy
rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó
illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez az értesítés 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az
eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a
vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés
teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon
értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés
megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a
"Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található
elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének
visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben vagy postai úton.